Zaujmout a nakonec prodat, to je cílem každé reklamy, jenže jen některá reklama opravdu dokáže přilákat zájemce. Jakou zvolit, aby byl úspěch zaručen?
Reklama, která skutečně vzbudí zájem – víte, která to je?
Reklama nás obklopuje na každém kroku, jestli zapneme televizi, rádio nebo se přihlásíme na internet, všude se s ní setkáme. Dokonce máme schránky plné reklamních prospektů a letáčků, reklamy se objevují na budovách, v hromadné dopravě, také stačí otevřít noviny nebo časopis a reklamu tam najdeme a rozhodně ne jednu. Podniky moc dobře vědí, že k oslovení nových klientů a zákazníků je reklama nezbytná. Ovšem ne každá forma reklamy je lidem příjemná. Zviditelnit se ale můžete i jinak, než mediální propagací.
Podle jejich gusta
Samozřejmě jsme každý úplně jiný, takže to, co někoho obtěžuje, může druhému připadat vlastně docela fajn. Když si to ale vezmeme globálně, zvláště televizní a internetová reklamy, nám občas lezou pořádně na nervy. Je jich prostě přespříliš, no a většina lidí je tak raději přepne a nevěnuje jim ani pozornost. To ale moc efektu nemá, co myslíte? Efektivní reklamou ale může být něco zcela jiného, něco od čeho se pomalu upouští, a přesto to pořád může zaujmout. Reklamní předměty totiž pořád ještě neřekli své poslední slovo!
Reklamní předměty jsou stále skvělou formou reklamy, pokud chcete oslovit nové zákazníky nebo i v případě, že si chcete udržet ty stávající nebo jim vyjádřit svůj dík, obdarujte je. Drobnosti jakými jsou reklamní propisky či jiné kancelářské potřeby, hrnečky, plátěné tašky, reklamní textil nebo dnes moderní USB porty v podobě klíčenky mohou přitáhnout pozornost mnohdy mnohem více, než mediální reklama, které je všude plno. Přece každý z nás rád dostává dárečky, je úplně jedno, jaké. I úplná drobnost potěší mnohem více, než v médiích stokrát omílaná reklama. V případě, že reklamním předmětem jako je propiska chcete oslovit zákazníky, náklady na takovou reklamu nebudou ani příliš vysoké.
Všimnou si vás
Další výhodou reklamních předmětů je i fakt, že s každým takovým zvoleným předmětem dojde do styku více lidí, než jen obdarovaný. Každý takový člověk si pak všimne loga vaší firmy a minimálně se o ni začne zajímat. Vždyť takovou propisku potřebujeme denně, půjčujeme ji a stejně tak je nápadná taška, kterou nosíme na nákup nebo logo na tričku, které si oblékneme.
Pokud vsadíte na reklamní předměty, chybu určitě neuděláte. Určitě také více získáte, než ztratíte.